• 17 жовтня 2021
    Звернення до:
    КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго"
    21100, м. Вінниця , вул.600-річчя, 13 , office@teplo.vin.ua, сайт http://vmte.vn.ua/

    Я,  Трепак Василь  Пантелійович,  проживаю  по  вул.  Шевченка 40.    кв 85.

    В минулому  місяці, вересні,  знімав лічильники гарячої води на  перевірку.

    15 вересня  контролери розпломбували лічильники  і  залишили  відповідний документ.

    Після  перевірки  лічильників  в метрології,  за яку я заплатив відповідну  суму  і одержав документ про придатність  до  використання,

    21 вересня  контролери  опломбували  лічильники.  І видали  документ  про  пломбіровку. 

    Лічильники  були  відсутні  6 днів, за цей  період гарячою  водою  не  користувався. 

    Показники лічильників гарячої  води були  передані своєчасно.

    В єдиному  рахунку   за  надані житлово-комунальні  послуги   в  стрічці  ''гаряча  вода"   мені  виставили  оплату 1088.44грн.

    Підрахувавши  ціну використаної  мною  гарячої  води,  зрозумів  що  мені  дописали  приблизно  900грн.

    13 жовтня  я  вияснив  в  Вінницямісктеплоенерго   по вул. 600_річчя   буд 13,  що  за  період  перевірки  лічильників ,  це  6 днів,  нарахували оплату за  гарячу  воду,

    враховуючи  показники  лічильника гарячої  води на  весь  будинок.   Виходить  що  за  6 днів  ми  з дружиною використали  додатково  біля  10 кубів  гарячої  води.

    Прошу  Вас дати  відповідним службам  доручення,  щоб  мені роз'яснили:  за  яким принципом і документами  нараховуються  кошти  за гарячу  воду при зніманні 

    Лічильників  на  перевірку.

    Я  вважаю,  що  мені  нарахували  досить  багато,  дивлячись  на  те,  яку  кількість  води  ми  споживаємо в  середньому  за  місяць.

    Ми  стараємось  воду   економити  і розраховуємось  вчасно за  надані  послуги.

    Прошу  дати мені  відповідь на адресу  вул. Шевченка 40 кв  85.  Або  на  електронну  пошту       vasily.trepak@ukr.net


  • 12 жовтня 2018
    Звернення до:
    КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго"
    21100, м. Вінниця , вул.600-річчя, 13 , office@teplo.vin.ua, сайт http://vmte.vn.ua/

    ​Получая единый рахунок , переодически в них указываются неправильные  показники счетчиков только на посточання горячей воды, вместо тех что сообщаю я. ( это уже второй случай в этом году). Так на 1.10.2018г. я подавал по телефону № 500160 холодной воды 88кубов, горячей 65 кубов, а в рахунку на 1. 10.2018г. указано холодной воды 88, а горчей почему - то 69.30кубов. Указанные показники горячей воды в рахунку, не соответствуют тем , что подавал я. Прошу произвести перерасчет и впредь не подавать свои выдуманные  показники.