Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту,
Департамент адміністративних послуг
Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування.
Особистий прийом громадян:
2-а та 4-а п'ятниця з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2
Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень
з 8-30 до 17-00, з 13-00 до 13-30 - обідня перерва
Пряма телефонна лінія:
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
(0432) 59-50-55 / (0432) 59-50-67
Звернення:
10 березня 2023
Шановна Ірина Володимирівна, 09.03.2023 року, після 14 години, мене привезли до відділення пенсійного фонду м. Вінниці за адресою Замостянська 7.
На рецепшені (перший поверх), я показав посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни 2 групи, і попросив організувати мені прийом поза чергою, згідно чинного законодавства, на що жінка яка стояла за оператором, середнього росту, з короткою стрижкою, крашеного чорного волосся мені сказала, що у неї там стоять всі пільговики другої групи.
На питання хто вона, не забажала представитись, а сказала що вона "начальник підрозділу". Дуже дивує абсолютне НЕ знання законів України, відсутність переліку тих хто має обслуговуватись позачергово і першочергово, рівняння всіх інвалідів, неповага і хамство таких горе-керівниць, які живуть не в реальному а базарному світі, і займають випадково свої посади.
З врахуванням описаного, прошу Вашого ОСОБИСТОГО розпорядження в наведенні належного порядку в державній установі і притягнення до суворої відповідальності вище вказану особу. Прошу заставити горе-керівницю вивчити нормативну базу а конкретно п. 26 і 25 ст. 13 ЗУ № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", щоб більше нікого і ніколи не принижувати тих хто відав своє здоров'я, а дехто і життя.
Відповідь:
22 березня 2023
На Ваше звернення, яке надійшло на електронну пошту Вінницької міської ради 10.03.2023р., стосовно незадоволення організацією роботи Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», інформую про наступне.
Технічні вимоги до організації обслуговування відвідувачів у Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» визначаються Технічним регламентом Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», дотримання вимог якого є обов'язковим до виконання усіма учасниками Центру, керівниками відповідних органів і служб та працівниками, задіяними у забезпеченні обслуговування відвідувачів Центру та його відділень, незалежно від їх підпорядкованості.
Прийом відвідувачів у Центрі здійснюється виключно із застосуванням електронної системи управління чергою за допомогою програмного забезпечення, розробником котрого є Департамент інформаційних технологій Вінницької міської ради. Електронна система управління чергою не передбачає технічної можливості для позачергового обслуговування пільгових категорій громадян. Водночас при зверненні до Центру відвідувачів, які мають підстави для позачергового обслуговування, працівники Центру організовують позачергове обслуговування таких громадян шляхом реєстрації в електронній системі управління чергою та подальшого безпосереднього звернення до відповідних спеціалістів, керівників тощо.
09.03.2023р. Ви звернулись до територіального відділення «Замостя» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» для отримання консультації з питань пенсійного забезпечення, оскільки Ваше пенсійне посвідчення не відображається у мобільному додатку «Дія».
Під час повітряної тривоги, з метою убезпечення життя і здоров'я працівників та відвідувачів, робота Центру тимчасово припиняється і відновлюється після сигналу відбою повітряної тривоги.
09 березня 2023 року після відбою повітряної тривоги, до керівника Центру одразу звернулось 16 клієнтів, які відповідно до п. 26 ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та абзацу 6 ст. 38 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» мають право на позачергове обслуговування підприємствами, установами, організаціями.
Під час Вашого звернення керівником Центру Вам було повідомлено, що загальна черга з питань пенсійного забезпечення складає 44 осіб, з них: 16 осіб - пільгова категорія громадян, які звернулись на рецепцію до Вашого приходу і мають право позачергового обслуговування. На Вашу вимогу керівник Центру назвала свою посаду і пред'явила службове посвідчення, розміщене на брендованій червоній стрічці на шиї.
В зв'язку з надходженням Вашої скарги керівництвом департаменту було проведено перевірку викладених фактів, з боку спеціалістів рецепції та керівника Центру випадків некоректної поведінки під час відвідування Вами 09.03.2023р. територіального відділення «Замостя» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» виявлено не було.
З метою уникнення черг для отримання консультацій з питань пенсійного забезпечення Ви можете звернутись до контакт-центру Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області за телефоном: 50-88-81, 50-88-82, 50-88-89, 0-800-219-108.
Дякуємо Вам за надану інформацію і небайдуже ставлення до організації роботи Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс».