(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень 
з 8-00 до 17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
30 грудня 2021

​Добрый день, мы живём на Пятничанах ,новый микрорайон и,около двух месяцев ,у нас напряжение в сети 169--186квт,уже месяц активно оставляю заявку в на горячей линии ,мне отвечают, что в работе и результаьа нет. Мы не можем даже кушать приготовить , холодильник начал давать сбои ,а на Рождество вообще не было электрики ,говорили что плановое отключение ,пожалуйста ,обратите на нас внимание , дайте качественную услугу 

Відповідь:
18 січня 2022

Ваше звернення щодо незадовільної якості послуги з розподілу електричної енергії опрацьоване департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Насамперед вважаємо необхідним наголосити, що згідно положень статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Разом з тим, фахівцями СО «Вінницькі міські електричні мережі» вживались заходи зі стабілізації напруги та навантаження в електричних мережах, які знаходяться на балансі підприємства, що дозволило підвищити надійність послуги з розподілу електричної енергії в мікрорайоні П'ятничани.


Вкладення