Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту,
Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.
Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00
Кімната особистого прийому №2
Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень
з 8-00 до 17-00, з 13-00 до 14-00 - обідня перерва
Пряма телефонна лінія:
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
18 грудня 2021
Уважаемый Михаил Васильевич!Вынуждена писать Вам,так как других вариантов уже не вижу.Хочу пожаловаться на работу Облэнерго .Ситуация такая : была замена счетчика, мастер из Облэнерго кое как прикрепил его ,хотя видел что там проблема с проводкой-слишком короткий провод как он выразился .Тем не менее он его поставил.После этого у меня начались проблемы-сгорел автомат ,поплавились эти проводки. Вызвала частного электрика с целью устранить неисправность,на что он сказал ,что нужно сначала снять пломбы. Я поехала в Облэнерго,написала заявление ,оплатила эту услугу ,на что мне ответили в течении нескольких дней со мной свяжутся.Прошел месяц!!! На мои звонки и сообщения только шаблонные отписки.У меня маленький ребенок!Живем как на пороховой бочке, а никто даже не думает шевелиться!!Прошу повлиять на ситуацию.
Если будет необходимость скриншоты заявления и оплаты вышлю.Спасибо!
Улица Киевская 27 кв .26
Відповідь:
10 січня 2022
Ваше звернення щодо розпломбування лічильника електричної енергії опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку.
В межах компетенції повідомляємо наступне.
Фахівцями СО «Вінницькі міські електричні мережі» розпломбовано лічильник електричної енергії за вказаною у зверненні адресою.