Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту,
Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.
Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00
Кімната особистого прийому №2
Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень
з 8-00 до 17-00, з 13-00 до 14-00 - обідня перерва
Пряма телефонна лінія:
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
17 грудня 2021
На Ващука 14 вже котрий день немає ні опалення ні гарячої води. Грієм квартири обігрівачами. Шановний пане, коли це припиниться? Коли вже в цему місті хоч хтось почне працювати для людей?
Відповідь:
30 грудня 2021
Ваше звернення щодо постачання послуги гарячої води до житлового будинку №14 по вул. М. Ващука, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та повідомляємо наступне.
За повідомленням КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», відсутність послуги, під час звернення, обумовлено аварійною ситуацією та зупинкою в денний час 16.12.2021 р. та 17.12.2021 р. центрального теплового пункту по вул. Келецька, 126 ( ЦТП 9/5) для виконання робіт фахівцями підприємства.
Додатково повідомляємо, що працівниками теплопостачального підприємства було проведено обстеження щодо якості надання послуги з постачання гарячої води на межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем житлового багатоквартирного будинку по вул. Ващука, 14 відповідно до типового індивідуального договору, що є публічним договором приєднання (без обслуговування внутрішньобудинкових систем), який передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води» (зі змінами) і вступив в дію з 01 листопада 2021 року.
В результаті обстеження було встановлено, що температура на подавальному трубопроводі системи гарячого водопостачання подається у відповідній якості, про що було складено відповідний акт від 24.12.2021 р.
Окремо слід зауважити, що вказаний будинок має завищений гідравлічний пір внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання та знижену якість роботи циркуляційного контуру внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання.
Для забезпечення належної циркуляції гарячої води в житловому будинку (управлінській компанії / ОСББ) необхідно провести обстеження розподільних трубопроводів системи гарячого водопостачання та провести поквартирну перевірку на предмет несанкціонованих втручань, а саме заміни трубопроводів зі зменшенням умовного діаметру, збільшення площі тепловіддачі рушниковисушувачів, монтажу «теплої підлоги».
Несанкціоновані втручання у внутрішньобудинкову систему гарячого водопостачання призводять до нерівномірного розподілу гарячої води по внутрішньобудинковим мережам та як наслідок до надання не в повному обсязі або зниженої якості послуги з постачання гарячої води.
Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами (управлінською компанією / ОСББ) за рахунок співвласників, як це передбачено пунктом 7 статтею 14 Закону України №2189-VIII від 09 листопада 2017р. «Про житлово-комунальні послуги».