(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
05 листопада 2021

​​Шановний Михайло Васильович! Коли на Ващука 14 з'явиться гаряча вода? Куди ще треба написати, щоб споживач нарешті отримав послугу, за яку сплачує? Невже міська влада не спроможна таке вирішити?

Відповідь:
22 листопада 2021

Ваше звернення щодо постачання послуги гарячої води до житлового будинку №14 по вул. М. Ващука, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та повідомляємо наступне.

За повідомленням КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», працівниками теплопостачального підприємства було проведено обстеження щодо якості надання послуги з постачання гарячої води на межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем житлового багатоквартирного будинку по вул. Ващука, 14 відповідно до типового індивідуального договору, що є публічним      договором приєднання (без обслуговування внутрішньобудинкових систем), який передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води» (зі змінами) і вступив в дію з 01 листопада 2021 року.

В результаті обстеження було встановлено, що температура гарячої води на подавальному трубопроводі системи гарячого водопостачання подається з незначним  відхиленням від нормативних параметрів, про що було складено відповідний акт претензію.

З огляду на зазначене, КП ВМР «Віннцияміськтеплоенерго» здійснено коригування нарахувань за послугу з централізованого гарячого водопостачання та передано інформацію у відповідні служби підприємства щодо вжиття відповідних заходів реагування для надання послуги гарячого водопостачання відповідної якості.

Вкладення