Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту,
Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.
Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00
Кімната особистого прийому №2
Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00, з 13-00 до 14-00 - обідня перерва
Пряма телефонна лінія:
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
05 листопада 2021
Шановний Михайло Васильович! Коли на Ващука 14 з'явиться гаряча вода? Куди ще треба написати, щоб споживач нарешті отримав послугу, за яку сплачує? Невже міська влада не спроможна таке вирішити?
Відповідь:
22 листопада 2021
Ваше звернення щодо постачання послуги гарячої води до житлового будинку №14 по вул. М. Ващука, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та повідомляємо наступне.
За повідомленням КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», працівниками теплопостачального підприємства було проведено обстеження щодо якості надання послуги з постачання гарячої води на межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем житлового багатоквартирного будинку по вул. Ващука, 14 відповідно до типового індивідуального договору, що є публічним договором приєднання (без обслуговування внутрішньобудинкових систем), який передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води» (зі змінами) і вступив в дію з 01 листопада 2021 року.
В результаті обстеження було встановлено, що температура гарячої води на подавальному трубопроводі системи гарячого водопостачання подається з незначним відхиленням від нормативних параметрів, про що було складено відповідний акт претензію.
З огляду на зазначене, КП ВМР «Віннцияміськтеплоенерго» здійснено коригування нарахувань за послугу з централізованого гарячого водопостачання та передано інформацію у відповідні служби підприємства щодо вжиття відповідних заходів реагування для надання послуги гарячого водопостачання відповідної якості.