• 11 лютого 2022
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я, являюсь учасником бойових дій, їдучи додому машруним транспортом Вінниця-Літин 11.02.2022 час відправлення о 20.05 з західного автовокзалу, перевізник Лукавто, водій транспортного засобу почав звинувачувати словами "о занадився" в грубій формі тому що не хоче перевозити пільговиків. Прошу Вашого клопотання, щодо суворого покарання невихованих водіїв. Дякую.

  • 03 лютого 2022
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Михаил Васильевич. после моего первого обращения 21.12.2021 года. Вы порекомендовали прислать обращение и скриншоты на Ваш адрес и повторно в газ.контору. что я и сделала. Прошло три недели но никакого ответа пока нет. Нафтогаз задолженность не снял.Пожалуйста подскажите. что делать дальше. куда обращаться?

  • 03 лютого 2022
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Звертаюсь до вас за домогою у вирішинні наступного питанням. Нашим МКП УК "Господар Люкс" було зафіксовано та підтвердженно підвищену подачу єлектроенергіі на будинок і не тільки в нашому, а по лініі, на заявку ЖЕКА та звернення громадян ЕМ "Вінницькі міські електричні мережі" не реагуют та нічого не роблять. В мене згоріла вже микрохвильова піч та стабилізатор. Прохання вплинути на керівництво цієї організаціі, щоб вони виконали свої робочі обв'язки.



  • 23 січня 2022
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​23/01/2022 автобус маршруту №24 (д/н 05-07) в напрямку руху Бучми-Вишенька, проїхав зупинку вул. Топольського не об 11:31 а на майже 4 хв., з нагоном (відправлення з Бучми 11:27) Таий стан руху є систематичним з боку перевізника КП "ВТК", що підтверджується зокрема, зверненнями на "Цілодобову варту" за останні 4  місяці, як мінімум. Враховуючи викладене прошу: відібрати відповідні пояснення з числа керівництва служби руху КП "ВТК". Вжити заходи відповідальності до водія, керівництва служби руху КП "ВТК".  Забезпечити постійний моніторинг дотримання розкладу руху муніципальних автобусів в мікрорайоні Малі хутори-центр (зуп.вул. Топольського в бік Вишеньки).  Також варто зазначити, що водіями не дтримуються вимоги до правил підїзду до зупинки в частині відстані від тротуара, як правило задня площадка автобуса знаходиться на відстані більше 50 см., від бардюра, особливо якщо є заїзний карман (про що також є звернення на "Цілодобову варту"). Неналжене освітлення в салонах автобусів є постіною проблемою, більш-менш вдалося нормалізувати це на маршруті №2. На інших маршрутах в т.ч. №8, 19, 24 у вечірній час доби в салоні морок, більша частина освітлювальних приборів відключена  (про що також є звернення на "Цілодобову варту").  Вважаю, такий стан речей не може бути підставою для нарахування премії щомісячної керівнику КП "ВТК" а навпаки свідчить про необхідність її позбавлення, що й прошу розглянути також. Надати інформацію про преміювання керівника КП "ВТК" за останні пів року.

    Розгянути скаргу за моєї участі, згідно ст.18-19 ЗУ №393/96-вр. Для чого завчасно вручити письмове запрошення але не менше ніж за три робочі дня., узгодивши дату й час.  Розглянути можливість моєї участі в дистанційному режимі за допомогою засобів інтернет. З усіма аматеріалами перевірки ознайомити під розпис. Відповідь продублювати на ел.скриньку в т.ч.

  • 15 січня 2022
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Звернення громадянина Кулік Ігоря Вікторовича

    Впродовж останніх років за адресою м.Вінниця вул. проїзд Березневий, 93 єпроблеми з постачанням напруги.

    Напруга в мережі є низькою і не підвищеється білше ніж 190В, електроенергія відключається і включається без попередження.

    При низькій напрузі в мережі та різких перепадах напруги, електроприлади працюють не коректно, або не працюють зовсім. Недостатня напруга призводить до перегріву приладів, зменшення терміну служби, поломки, та може стати причиною пожежі. Поряд з тим, неякісна електро­енергія призводить не тільки до пошкодження електричних мереж та обладнання споживача, але й може нанести шкоду здоров’ю людини.

    Вимоги до якості електроенергії в елек­тромережах загального призначення визначає ГОСТ 13109-97, який вказує припустимі відхилення напруги та інших показників. ГОСТ встановлює два види норм якості електроенергії – нормально припустимі та гранично припустимі. Нормально припустимі та гранично припустимі значення відхилення напруги на виводах приймальників електроенергії рівняються відповідно +/-5 и +/-10% від номінальної напруги електромережі.

    Реальні показники напруги значно відрізняються від допустимих, часто буваючи в межах 160-190 В. Тим самим систематично порушує наші споживацькі права.

    Згідно з п.45 Правил користування електричною енергією для населення – «Компанія – постачальник електроенергії несе відповідальність за шкоду, заподіяну споживачу або його майну, в розмірі й порядку, визначеному законодавством». У пункті 41 цього документа прописано: «Споживач має право на отримання електричної енергії, якісні характеристики якої визначені державними стандартами України».

    Відповідно до п. 45 Правил та абзацу 7 ст. 24 Закону України «Про елек­троенергетику», у разі відпуску електричної енергії, параметри якості якої знаходяться поза межами показників, зазначених у догово­рі на користування елек­тричною енергією, енергопостачальник несе відповідальність у розмірі 25% вартості такої електро­енергії.

    Таким чином, маємо підстави для стягнення з вказаної установи штрафних санкцій та компенсацій, однак, розуміємо, що штраф не виправить наявну критичну ситуацію, тому сподіваємося на позасудове врегулювання конфлікту.

    Просимо вжити всіх залежних від Вас дій, щоб привести роботу за адресою вул.проїзд Березневий, 93 по постачанню електроенергії до встановлених державою стандартів.

    Сподіваємося на сприяння у швидкому та позитивному вирішенні проблеми.

    З повагою, Кулік Ігор Вікторович

  • 31 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович. 

    Прошу Вашої допомоги,  так як протягом більше 10 днів  в помешкання  буд. Гоголя, 15 тепло подається в недостатній кількості ( по показникам теплолічильника, який знаходиться в будинку).  На даний момент в квартирах мешканців температура в кімнатах складає 16 -17 градусів.

    Від мешканців поступали звернення до ВТМ та на телефон ГЛ ВМР.

    Буду вдячна за термінову допомогу та розуміння.

  • 30 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день, мы живём на Пятничанах ,новый микрорайон и,около двух месяцев ,у нас напряжение в сети 169--186квт,уже месяц активно оставляю заявку в на горячей линии ,мне отвечают, что в работе и результаьа нет. Мы не можем даже кушать приготовить , холодильник начал давать сбои ,а на Рождество вообще не было электрики ,говорили что плановое отключение ,пожалуйста ,обратите на нас внимание , дайте качественную услугу 

  • 29 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    Я проживаю у Вінницьких Хуторах, по вул. Першотравнева.

    Від Вінницяобленерго отримали СМС про те, що 28.12 та 30.12 з 9.00-17.00 будуть проводитись планові роботи. 28.12 відключали і включили ближче до 18.00, а потім ще було аварійне відключеня енлектроенергії.

    Не зрозуміло, чим думає там керівництво, коли зимою, у мінусову температуру, відключають у приватному секторі електроенергію на 8 годин! Опалення у приватних будинках, без електоенергії не працює! А в багатьох людей є до того, ще й малі діти!

    І чим вони думали, коли на капередодні свят, відключають на два дні електроенергію?!

  • 23 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​с.Березина, ул.Зеленая - постоянные отключения электричества. За 23 дня декабря отключали 18 раз!!! Без преувеличения, все смс в Вайбере об отключениях от Виноблэнерго есть. Это что, нормальная ситуация? Зима, частный сектор. Без электричества нет воды, нет тепла, нет ничего!!! Как не плановые, так аварийные отключения. От постоянных отключений скачет напряжение. Погорит техника кто будет за это отвечать? 

    Такая ситуация круглый год. Сделайте хоть что-нибудь!!! Просто крик души

  • 21 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый, Михаил Васильевич, помогите пожалуйста в решении возникшей проблемы.13 января 2021года я перешла в Нафтогаз  Украины, показания за использованный газ ежемесячно до 5 числа передавала смс7104 (ваши показания приняты к оброботке спасибо) Винница газ .В октябре месяце я узнаю что за март, апрель, май, июнь, июль, август, сентябрь месяцы мои показания не были переданы в Нафтогаз .Я ежемесячно оплачивала использованный газ.  но Нафтогаз прислал долг 3326 гривень из за того что Винница газ не передавала показания за выше указанные месяцы. Обратившись в компанию Винница газ за розъяснениями мне ответили что я должна опять стать их клиентом. Написала заявление . опять стала их клиентом. Потом написала заявление с посьбой пересмотреть переданные мной показания за выше указанные месяца и прикрипила СКРИНШОТ  ЗА КАЖДЫЙ ПЕРЕДАННЫЙ МЕСЯЦ! На что получила банальную отписку. что я должна подавать показания до 5 числа ЧТО Я И ДЕЛАЛА!!! Куда передавались мои показанмя не известно. Куда мне еще обращаться.  платила каждый месяц есть все квитанции .ЧТО МНЕ ДЕЛАТЬ ???

  • 18 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Михаил Васильевич!Вынуждена писать Вам,так как других вариантов уже не вижу.Хочу пожаловаться на работу Облэнерго .Ситуация такая : была замена счетчика, мастер из Облэнерго кое как прикрепил его ,хотя видел что там проблема с проводкой-слишком короткий провод как он выразился .Тем не менее он его поставил.После этого у меня начались проблемы-сгорел автомат ,поплавились эти проводки. Вызвала частного электрика с целью устранить неисправность,на что он сказал ,что нужно сначала снять пломбы. Я поехала в Облэнерго,написала заявление ,оплатила эту услугу ,на что мне ответили в течении нескольких дней со мной свяжутся.Прошел месяц!!! На мои звонки и сообщения только шаблонные отписки.У меня маленький ребенок!Живем как на пороховой бочке, а никто даже не думает шевелиться!!Прошу повлиять на ситуацию.

    Скриншоты оплаты прикрепляю.Спасибо!

    Улица Киевская 27 кв .26


  • 18 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Михаил Васильевич!Вынуждена писать Вам,так как других вариантов уже не вижу.Хочу пожаловаться на работу Облэнерго .Ситуация такая : была замена счетчика, мастер из Облэнерго кое как прикрепил его ,хотя видел что там проблема с проводкой-слишком короткий провод как он выразился .Тем не менее он его поставил.После этого у меня начались проблемы-сгорел автомат ,поплавились эти проводки. Вызвала частного электрика с целью устранить неисправность,на что он сказал ,что нужно сначала снять пломбы. Я поехала в Облэнерго,написала заявление ,оплатила эту услугу ,на что мне ответили в течении нескольких дней со мной свяжутся.Прошел месяц!!! На мои звонки и сообщения только шаблонные отписки.У меня маленький ребенок!Живем как на пороховой бочке, а никто даже не думает шевелиться!!Прошу повлиять на ситуацию.

    Скриншоты оплаты прикрепляю.Спасибо!

    Улица Киевская 27 кв .26


  • 18 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Михаил Васильевич!Вынуждена писать Вам,так как других вариантов уже не вижу.Хочу пожаловаться на работу Облэнерго .Ситуация такая : была замена счетчика, мастер из Облэнерго кое как прикрепил его ,хотя видел что там проблема с проводкой-слишком короткий провод как он выразился .Тем не менее он его поставил.После этого у меня начались проблемы-сгорел автомат ,поплавились эти проводки. Вызвала частного электрика с целью устранить неисправность,на что он сказал ,что нужно сначала снять пломбы. Я поехала в Облэнерго,написала заявление ,оплатила эту услугу ,на что мне ответили в течении нескольких дней со мной свяжутся.Прошел месяц!!! На мои звонки и сообщения только шаблонные отписки.У меня маленький ребенок!Живем как на пороховой бочке, а никто даже не думает шевелиться!!Прошу повлиять на ситуацию.

    Если будет необходимость скриншоты заявления и оплаты вышлю.Спасибо!

    Улица Киевская 27 кв .26


  • 17 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​На Ващука 14 вже котрий день немає ні опалення ні гарячої води. Грієм квартири обігрівачами. Шановний пане, коли це припиниться? Коли вже в цему місті хоч хтось почне працювати для людей?




  • 13 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович! Хотілось би щиро подякувати за віддану працю водія, який працював на 22 автобусному маршруті 1 грудня (о 14.10 з Залізничного вокзалу), 2 грудня (об 11.55 з кінцевої м-ну Академічний), а також та 3 грудня на «пікових годинах» зранку та ввечері на цьому ж маршруті. Державний номер автобуса, на якому водій працював у ці дні АВ0594АА.  Хочу відзначити справді високий професійний рівень керування автотранспортним засобом. В ці дні мені вдалось вчасно дістатись до роботи, а також без запізнення дістатись до необхідного місця призначення. Водій їде абсолютно чітко за графіком, без запізнень, можна просто звіряти годинник, не залежно від того, є затори чи немає їх. Крім того, варто відзначити високий рівень культури, вихованості, чемності та терпіння у спілкуванні з пасажирами, хоча люди в нас також різні бувають. Велике прохання до адміністрації ВТК відзначити водія додатковою премією та, якщо це можливо, закріпити водія на нашому 22 автобусному маршруті. Також є прохання до Вас Михайло Васильович, щоб у Вашій відповіді було вказано прізвище та ім'я водія.

    Велике спасибі Вам, Михайло Васильович, за Вашу спільну працю з Вінницькою транспортною компанією. Наша транспортна система справді найкраща в Україні. Успіхів Вам та процвітання у Вашій важливій роботі!

  • 09 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день,Михайло Васильович. Унашому буд. проблема з опаленням. Справа в тому що іще літом (10 червня) громом   було пошкоджено  інтернет на нашому ІТП. По сьогоднішній день  центральний пункт на 600 річчя наш будинок не бачить.  І тому коли на вулиці +15 і в квартирах жара (а ліч. рахує) мусимо викликати аварійку, і навпаки температура  понижується а бат. ледь літні. І навіщо нам тоді датчик який не реагує на зміну температури, якщо я маю сидіти на телефоні і викликати кожен день аварійку? Вся кра.на бореться за збереження енергоефективності(мешканці нашого буд. по мірі нашого матер. становища теж) ,а теплоенерго тільки вчасно проводить нарахування. Інавіть більше, тому що в минулому місяціза мзк  у 2,3 і 5 під.нарахували за сходові клітини ,де немає обігр. приладів. Просимо вашого втручання .Дякую за розуміння, голова правління ОСББ Станіславського 3.

  • 07 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

    Скажіть будь ласка, чим керується керівництво, коли створює тролейбусні зупинки? На що Ви операєтеся? Чим керуєтеся?

    Мова йде про мікрорайон Тяжилів. Ви зробили тролейбусну кінцеву зупинку для тролейбусів 1 і 4 навпроти корабля, там де зупинка для тролейбуса номер 7, який прямує далі. Чи Ви вибачте думали??? Там немає пішохідного переходу! Там немає світлофора! Там немає ніяких правил для переходу! Якщо Ви думаєте, що всі люди,які живуть по вул.Гната Мороза йдуть до світлофа ще 100м, то Ви дуже помиляєтеся!!! Люди перебігають дорогу просто без правил! Діти!!!!!! Розумієте, діти перебігають дорогу прямо там,де виходять з тролейбусів!!!! Бо їм не хочеться йти далеко на перехід з світлофором. Навіщо там та зупинка????? Для кого чи для чого Ви її там втулили???? Чому не можна зробити кінцеву зупинку для тролейбусів 1 і 4,там де вона була????? Там було правильно і головне безпечно!!!! Усім було добре, пенсіонери не йшли Бог зна звідки, люди з інвалідністю мали змогу блище під'їхати, матусі з маленькими дітьми, школярі і т.д 

    Коли перебігаючи дорогу від тої зупинки під машину втрапить людина чи дитина, хто понесе відповідальність??? Хто за цю зупинку відповість? І не кажіть, що всі мають дотримуватися правил дорожнього руху.....бо для дітей їх не існує! Ми можемо мільйон разів повторювати дитині йти на світлофор, але дітки дуже часто роблять необдумані вчинки.

    Перегляньте будь ласка свої дії та поверніть кінцеву зупинку для тролейбусів 1 і 4 назад, де вона була. Не чекайте біди!

    Гарного дня!


  • 05 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу Вас посприяти у зміні транспортних засобів за маршрутом автобусу 22 на більші у звязку із неспроможнісю забезпечити перевезення пасажирів з мікрорайону Академічний. Крім того, всі водії автобусу маршруту 22 спеціально не зупиняються на зупинках на ділянці Тимофіївська-Електромережа в перід 07.56-09.00. Прошу терміново провести перевірку із зазначеного питання, забезпечити перевезення громадян за вказаним маршрутом та часом.

  • 03 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюсь до департаменту з проханням негайної допомоги у вирішенні питання проїзду та паркування по вулиці Соборна , 60.  Перед в'їздом на  прибудинкову територію за вищевказаною адресою розташований знак 3.1 який забороняє проїзд усіх транспортних засобів окрім тих, що там проживають, але потік машин які не мають ніякого стосунку до цієї адреси не припиняється ні в день ні в ночі, постійно руйнуючи дорогу у самому центрі міста. Розуміючи, що буде складно визначити патрульним хто є мешканцем данного двору, а хто ні просимо у данному дворі зробити паркувальну розмітку яка буде визначати де можна паркуватись, а де заборонено, тим самим контролюючи кількість машин які там перебувають та паркуються у місцях де взагалі це заборонено. Постійно припарковані машини перед входом у під'їзди, а також у дворі розташовані сараї мешканців під якими кожного дня припарковані машини, що також заборонено. Ніякої управи немає, постійні виклики поліції ні до чого не призводять, люди заїжджать під заборонений знак та паркують свої авто під підїздами. Якщо буде розмітка з відповідними зонами де паркування заборонене то це вже буде поліпшення

  • 01 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Нещодавно з подивом з'ясував, що в нашому місті працює підконтрольний Вам відділ паркування. Робота якого зводиться до меркантильного заробітку коштів для Вінницької міської ради. Викликає подив, що ним не ведеться робота по облаштуванню місць для паркування автомобілів людей з інвалідністю. Так наприклад навколо центрального базару таких місць взагалі нема. Натомість,  дороги навколо базару облаштовані знаками 3.35.(зупинка заборонена).  Крім того, навколо практично всіх супермаркетів (і не тільки) місця парковки для автомобілів людей з інвалідністю заповнені автомобілями здорових автовласників, а ваших інспекторів том не побачиш. Якщо вже так скрутно у ВМР з коштами, то попробуйте силами відділу паркування  навести порядок там. Вибачте, що Вас турбую з таким питанням, але я не найшов де можна написати листа Богуславському Г.В.

  • 01 грудня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Дуже прошу вас врегулювати питання з маршруткою 16а ,а саме зі сторони Медмістечка. я проживаю в новобудові ЖК Західний що на перехресті при виїзді за місто.. де є лише одна зупинка і ні одного тротуару щоб до неї дістатись, це по-перше. Більше року зупинялись за розворотом біля автомийки З 29,11,2021 ВОДІЇ ВРАНЦІ НЕ ЗУПИНЯЮТЬСЯ, а протягом дня зупиняються. Люди вранці їдуть на роботи.Сьогодні 01,12,21 з 08,00 ранку я простояла на трасі, перша маршрутка проїхала в 8,30 яка не зупинилась ... друга о 8,40 яка також не зупинилась....ХОЧА ТАМ ЗУПИНКИ НА ВИМОГУ. Мало того що вони ходять не по графіку, хамлять та щей не зупиняються,а на дворі не +20 і десятки людей стоять і мерзнуть бо звідти дістатись більше немає чим, інший транспорт не зупиняється. Біля відбійника вони зупиняються де взагалі заборонено....Прошу врегулювати дане питання: пускайте додатковий муніципальний транспорт, встановлюйте додаткові зупинки і в першу чергу це проведення тротуарів щоб люди не йшли по трасі. якщо найближчим часом не буде офіційної відповіді та прийнятих мір буду викликати телебачення .

  • 23 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку


    Шановний Михайло Васильовичу, вперше про цю проблему звертались до Вас ще 1 червня 2021 року: по вулиці  Шевченка 88-88А (від магазину Пролісок, зупинка Бучми (ліс) міського транспорту, направо) район Бучми, робітниками під керівництвом Вячеслава Кривешко. проводились роботи по зрізанню опорного стовпа від незаконно встановленого шлагбаму мешканцями вказаних будинків та розгортання складованого, мешканцями вказаних будинків,  “безхазяйного” гравію на дорогу. На дорозі, поперек проїжджої частини, було створено дві штучні перешкоди, з відходів асфальту, щебеню, відсіву, землі у вигляді валів одна біля одної. Фото перешкод додаю в додатках. А мешканцями будинків 88-88А розкидано шурупи по дорозі 1-й Рожевий Проїзд, 4-и з яких потрапили в колеса мешканців м.Вінниці. А саме 4-го червня мешканка міста пробила два передніх колеса авто розкиданими цвяхами та шурупами.


     Штучно створені вали ускладнюють а в окремих випадках унеможливлюють: проїзд легкових авто з типом кузова седан, хетчбек, універсал; перевезенню дітей в дитячих колясках; пересуванню інвалідів та людей з порушенням опорно рухового апарату; руху  пішоходів. 

    Розкидані шурупи створюють небезпеку пошкодження коліс автомобілів, що в подальшому може стати причиною серйозних ДТП. 


    Сьогодні вже 23 листопада 2021 року. перешкоди і досі там, їх стало вже 8 ( вісім ) і вони ростуть в ширину і в висоту щодня. Вздовж дороги закопано вживані  шини від автомобілів які мали б бути утилізовані. Накладено стовпи, каміння, та інші будівельні матеріали. На часі псування погодних умов, випадання опадів:  дощу, снігу. Насипані вали поперек дороги будуть значно ускладнювати а подекуди унеможливлювати розчистку дороги від снігу спеціалізованою технікою.


    Оскільки, згідно Правил благоустрою території м. Вінниці, затверджених Рішенням Вінницької міської ради №104 від 01.03.2011 року.

    розділ  6.13. Обмеження при використанні об'єктів благоустрою пункт 6.13.1. На об'єктах благоустрою забороняється:

    підпунктом 

    8) перекривати проїзди, проходи загального користування будь-якими засобами без відповідного на те дозволу виданого в установленому порядку.

    та

    29) вчиняти дії, що тягнуть порушення умов благоустрою, пошкодження (руйнування чи псування) вулично-дорожньої мережі, інших об'єктів та елементів благоустрою, ускладнення умов руху пішоходів та транспорту, та інші дії, заборонені цими Правилами, чинним законодавством України.

    розділу 6.2. Порядок здійснення благоустрою та утримання територій загального користування: пункт 6.2.4. Доріг, вулиць (провулків, узвозів, проїздів).

    підпункт

    4) Власники дорожніх об'єктів або уповноважені ними органи, дорожньоексплуатаційні організації зобов'язані: - своєчасно і якісно виконувати експлуатаційні роботи відповідно до технічних правил з дотриманням норм і стандартів з безпеки руху; - постійно контролювати експлуатаційний стан усіх елементів дорожніх об'єктів та негайно усувати виявлені пошкодження чи інші перешкоди в дорожньому русі, а за неможливості це зробити - невідкладно позначити їх дорожніми знаками, сигнальними, огороджувальними і направляючими пристроями відповідно до діючих нормативів або припинити (обмежити) рух; - контролювати якість робіт, що виконуються підрядними організаціями; - вирішувати питання забезпечення експлуатації дорожніх об'єктів у надзвичайних ситуаціях, за несприятливих погодно-кліматичних умов, у разі деформації та пошкодження елементів дорожніх об'єктів, аварії на підземних комунікаціях або виникнення інших перешкод у дорожньому русі разом із спеціалізованими службами організації дорожнього руху та за погодженням з Державною автомобільною інспекцією МВС України оперативно вносити зміни до порядку організації дорожнього руху;


    Прошу: 

    1. Донести до відома Вячеслава Кривешко, та його родичів, мешканців будинків 88-88А недопустимість порушення Правил благоустрою території м. Вінниці, затверджених Рішенням Вінницької міської ради №104 від 01.03.2011 року, ПДР, законів та підзаконних актів України.

    2. Невідкладно прибрати вали, штучно створені робітниками під керівництвом Вячеслава Кривешко, поперек дороги.

    3. Прибрати з узбіччя дороги шини,  будівельні плити, стовпи та інші будівельні матеріали.


  • 19 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​доброго дня , я знову благаю вас , допоможіть мені з водою мені відключили колонку по Данила  Нечая 78 , пішов 3 місяць як ми без води ! 

    У мене двоє діток які відвідують дошкільні заклади ,я не маю змоги навіть мити та прати їм ! Допоможіть водоканал не реагує на мене ! 

  • 11 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня , прошу вас допомогти моя сім'я вже 2 місяців без води , на Данила Нечая відключили колонку якою ми користувались та за яку ми платимо вчасно ! Я пишу заяви водоканал не реагує , гаряча лінія теж не допомогла , сьогодні знову зверталась сказали що її демонтували , я не можу вже без води , в нас навіть оплачено за цей місяць хоча в нас колонка відключена !

  • 10 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний керівник!

    Прошу надати ДТЗ чорнобильським ліквідаторам для поїздки в М КИЇВ музей Чорнобиль на 12-14 грудня 2021 року

    Кошти в нас  є 3 тис грн НЕ більше від ВМР!

    Все решта сплотити ВИ, громадянка  якубович та інші посадовці ВМР, що виділили нам цю суму на захід!Гарантую! Прошу не провокувати ситуацію!!!!

    В зону ЧАЄС скаталися за власні кошти та кошти спонсарів від ОДА!


  • 10 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Змінено власника квартири. У Газ конторі та в ЖЕО питання вирішено. Окрім, електромереж. Бо в них обмежений прийом в зв'язку  з карантином. Як вирішити це питання? Бачила в інших областях це можливо зробити онлайн.

  • 05 листопада 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Шановний Михайло Васильович! Коли на Ващука 14 з'явиться гаряча вода? Куди ще треба написати, щоб споживач нарешті отримав послугу, за яку сплачує? Невже міська влада не спроможна таке вирішити?

  • 31 жовтня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу!

    Ми, жителі вулиці Немирівське шосе, 214, 214а, 214Б неодноразово зверталися до міської влади та Служби автомобільних доріг у Вінницькій області з приводу відсутності тротуару та неможливості безпечного руху вздовж вулиці Немирівське шосе. Наші діти, які навчаються у місті Вінниці, і дорослі до зупинки автобуса №19 та тролейбуса №12А «Завод холодильного обладнання» рухаються проїжджою частиною 600 метрів, грубо порушуючи правила дорожнього руху та наражаючи своє життя на небезпеку, оскільки на цій частині дороги тротуар відсутній.

    З 28 жовтня 2021 року маршрут тролейбуса №12А було продовжено до Писарівки та Щіток по вулиці Немирівське шосе. Просимо дозволу на створення зупинки «На вимогу» у бік Вінниці у місці розриву відбійника та виходу під'їзної дороги від наших будинків на вулицю Немирівське шосе ( на тому місці встановлено хрест). 


  • 29 жовтня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​У той час, коли ви усі комфортно їздите у своїх  дорогих автівках, за рахунок платників податків, більшість із цих платників не мають змогу нормально та вчасно доїхати до місця роботи, щоб заробити свої копійки,  а в кінці дня повторно відчувають на собі це приниження з боку влади, яка не може надати мешканцям людські транспортні послуги. На зупинках нереальні скупчення людей, які лише проводжають поглядом напівпорожні автобуси, що не зупиняються, або беруть 1-2 людей. Не ганьбіться, вирішіть це питання!

  • 29 жовтня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​З 6-30 до 8-00 НЕ МОЖЕМО ДОЇХАТИ НА РОБОТУ!!!

    Під час карантину не можна продовжувати маршрут трол. 12-А

    Сьогодні стикнулись з новою проблемою. З вчорашнього дня з 28.10.2021 тролейбус 12-А в напрямку Немирівське шосе продовжили до Писарівки. Але кількість тролейбусів не добавили. Відповідно інтервали між рейсами 12-А (які і так ходили раз на годину) ще більше збільшились. Тепер згідно нового розкладу інтервал 45 хвилин не витримується, після 7 годин до 8-00 нічим не можна доїхати на роботу. Автобуси №19 їдуть повні з Він. Хуторів і просто не зупиняються на зупинках Сімейний, Індустріальний парк, Вінницькі хутори, Барлінек, Хуторянка, на яких на кожній лишається по 20 і більше людей. Як варіант, хоча б пустили по колу щось від Сімейного до Чехова, щоб можна було дістатись до тролейбусів. Ми вже писали петиції про автобус №19 та додаткові рейси 12-А. Петиції набирали по 350 голосів і більше, але на розгляді отримали чергову відписку, що все в штатному режимі.

    Як можна продовжувати маршрути в обидва кінці і не додавати кількості одиниць транспорту? Та ще й хизуватись цим!!! Це ж обов'язково збільшує інтервал руху, а під час карантину всі проміжні зупинки (крім кінцевих) стають недоступними для людей. Навпаки треба робити короткі закільцьовані маршрути, які б допомагали завантажити людей на середніх зупинках. Ми б їхали з пересадками, стояли в чергах, але їхали б, а так стоїш без варіантів сісти і доїхати до Чехова взагалі. 

    Зробіть хоч на ранкові години додаткові рейси, а до ввечері додому до ночі вже пішки дойдемо.

    Допоможіть нам будь-ласка!!! Підкажіть до кого звертатися і що можна зробити, щоб с 6-30 до 8-00 дістатися до роботи?